Rabu, 23 Mac 2011

Sekilas 2011 SK Taman Johor jaya 3

Salam & selamat sejahtera. Ini merupakan post pertama SK Taman Johor Jaya 3 pada tahun 2011 ini. Berikut merupakan acara yang telah dilakukan oleh pihak sekolah sepanjang 3 bulan pertama tahun ini.

Mesyuarat Agong PIBG dan Anugerah Kecemerlangan kali ke 11

Diadakan pada 15 januari 2011. Mesyuarat Agong PIBG kali ini telah menarik ramai ibu-bapa untuk datang ke sekolah. Penglibatan pihak ibu-bapa amat dialu-alukan untuk sama-sama menaikkan lagi prestasi sekolah. Mesyuarat Agong ini juga turut disertakan sengan sesi anugerah kecemerlangan dan cabutan bertuah.Sebanyak lebih 30 hadiah disediakan untuk guru dan ibu-bapa yang bertuah.




Watikah Perlantikan

Diadakan pada 26 januari 2011. Acara ini bersempena penyampaian watikah perlantikan kepada pemimpin kecil termasuklah pengawas sekolah, pengawas perpustakaan, PRS, dan SPBT



Larian Mahkota perdana

Diadakan pada 12 Februari 2011. Acara ini diadakan serentak di seluruh negeri Johor bagi menyahut seruan kerajaan untuk melahirkan rakyat yang cergas. semua peserta diberikan sijil sebagai tanda penghargaan. pihak sekolah juga turut merakamkan ucapan terima kasih kepada pihak PIBG kerana turut serta memberi pertolongan dalam menjayakan acara ini.




Solat Hajat Perdana

Diadakan pada 3 Mac 2011 untuk kali pertama pada tahun ini. Semua murid tahun 6 melibatkan diri bersama keluarga masing-masing. Majlis bermula dengan solat Maghrib berjemaah dan diakhiri dengan jamuan makan malam.



Pertandingan Boling BAGUSS (Bilik Guru sekolah)

Diadakan pada 8 Mac 2011 di Pusat Boling Daiman. Acara ini bertujuan untuk mengeratkan lagi hubungan silaturrahim ahli BAGUSS. Pertandingan ini turut disertai guru Praktikum dan guru ROS. tahniah diucapkan kepada En Yahya (GPK Hem) dan Cik Azrine (guru ROS) kena memenangi jatuhan pin terbanyak inidividu. Manakala untuk acara berkumpulan, dimenangi kumpulan 7 yang dianggotai En Hanif, En Namran, Cik Munirah dan Cik Azrine.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan